Willa Zuza

Region: Pomorze Zachodnie
9435... pokaż numer telefonu

Szczegóły oferty

Willa Zuza oferuje miejsca w pokojach o różnej wielkości, których cena zadowoli każdego klienta. Dla par udostępniamy trzy pokoje dwuosobowe. Małym grupom i rodzinom oddajemy do użytku 2 pokoje trzy- i czterososobowe. Dla turystów oczekujących komfortowych warunków przygotowaliśmy apartament .Pensjonat dysponuje sześcioma pokojami z łazienkami i oferuje 15 miejsc noclegowych.Dodatkowo dla gości udostępniamy kuchnię , w której znajduję się mikrofalówka , kuchenka elektryczna i lodówka.

Nasze pokoje spełnią państwa wszystkie wymagania. Na dolnym piętrze znajduje sie kuchnia . Nasze pokoje będą idealne dla rodzin z dziećmi : duzy ogród zapewni wygodę i bezpieczeństwo maluchów.

W niewielkiej odległości od naszego pensjonatu znajdują się liczne sklepy spożywcze, wypożyczalnia dvd, poczta. Dodatkowo znajdują sie tu grill bary , pizzeria , restauracje , wypożyczalnia gokartów , wypożyczalnia rowerów . Ścieżka rowerowa i turystyczna prowadzi przez najsłynniejsze nadmorskie miejscowości, nie sposób się nudzić .

Szczegółowy cennik

APARTAMENT

Apartament to urocze i przytulne miejsce. Znajdują się tu 4 miejsca sypialniane , szafa,TV. W drugim pokoju znajduje sie kuchnia , niezbędny sprzęt kuchenny , lodówka,sprzęt plażowy , stół , kuchenka gazowa.W pokoju mieści się również łazienka . Dodatkowo pokój posiada taras.

LUKSUSOWY POKÓJ TRZY- LUB CZTEROOSOBOWY

Oferujemy państwu pokój z wielkim łożem sypialnianym i ogromną garderobą / szafą . W pokoju znajduje się również sprzęt plażowy , sprzęt kuchenny , TV.

POKÓJ DLA RODZINY Z DZIEĆMI

Dysponujemy pokojem znajdującym się na parterze .Doskonały dla rodzin z dziećmi , ponieważ pokój zawiera widok na ogród , w którym dzieci poczują się pewnie . Do ich dyspozycji piaskownica i duża przestrzeń ogrodu. W pokoju znajduje się TV , szafa, łazienka , sprzęt plażowy. Do dyspozycji kuchnia.

Tuż przy naszym pensjonacie znajduje się duży, piękny,zaciszny ogród, który stanowi idealne miejsce zarówno do zabaw dziecięcych, jak i relaksu na ławce, na przykład z książką.Jest też idealnym miejscem na grillowanie , zabawy grupowe , grę w piłkę itp . To zależy już od państwa fantazji.

Dwa duże ,przestronne pokoje dla większej rodziny lub zaprzyjaźnionych, większy pokój 3 lub 4-osobowy, mniejszy, dwuosobowy, łazienka ,balkon, aneks kuchenny tylko dla tych dwóch pokoi,TV, wifi.

Informacje dodatkowe

Lokalizacja obiektu: w centrum miasta, nad morzem

Oferta noclegowa odwiedzana 612 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 612 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

Przestronne, czyste pokoje. Przepiękne otoczenie willi, ponieważ ogródek to wizytówka tego miejsca! Dla dzieci? Raj :) Mieliśmy piękny widok na ogródek. Dzieciom bardzo się to miejsce podobało. Bezpiecznie,w dobrej cenie. Mogliśmy skorzystać ze sprzętu plażowego. Właścicielka bardzo miła. Dba o miejsce noclegowe i potrzeby gościa. Plus za plac zabaw dla dzieci!
Jędrzej Łuczak (17.11.2013)

Tegoroczne wakacje spędziliśmy z żoną w Kołobrzegu. Willa Zuza od razu przypadła nam do gustu, ponieważ był to standard, którego szukaliśmy. Miejsce idealne dla osób, którym zależy na spokoju i ciszy. Mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy. Za sam nocleg zapłaciliśmy naprawdę niewiele, dlatego w całości wakacje wyszły nam bardzo tanio. Planujemy odwiedzić to samo miejsce za rok. P.S Bardzo wygodne łóżka!
Jurek (22.10.2013)

Ocena : dziesiąteczka :). Dlaczego? Już tłumaczę. Przede wszystkim czysto (nie w każdym miejscu możemy spotkać się z takim "luksusem"), po drugie bardzo miła obsługa, po trzecie miałem zapewnione z żoną wszystko na czym nam zależało (wifi, dzięki któremu mogliśmy łączyć się z internetem). Do plaży nie jest daleko bo zaledwie kilkanaście minut spacerkiem. Bardzo przyjemnym zresztą spacerkiem, gdyż po drodze mijamy wiele sklepów, restauracji. Ogólnie pobyt bar...
Mariusz (06.10.2013)

HOSTEL International Erasmus House HOSTEL International Erasmus House, Warszawa
Rezerwuj online

Podobne w Kołobrzegu

W naszym serwisie zamieszczono ponad 45 000 ofert, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.