Szczawnica kwatery prywatne

Willa Maria

Szczawnica, Główna 93, (Kwatery prywatne)

Komfortowe nowe pokoje 2, 3 i 4 osobowe, każdy wyposażony w aneks kuchenny (zlewozmywak, lodówka, mikrofalówka, komplet sztućców) i łazienkę, telewizja. Wyjście bezpośrednio na ogródek (meble ogrodowe, możliwość grillowania). Pokoje 3-osobowe na piętrze (balkony). Położone blisko po... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam tam , widziałam mieszkałam i mogę polecić. najfajniejsze jest to że wszystko praktycznie nowiusieńkie, tylko że w górach zimno się zrobiło nie spodziewałam się takich temperatur koło 0 we wrześniu. W domu było za to przyjemnie. (Izka)

Pod Huliną

Szczawnica, Groń 4a, (Kwatery prywatne)

Pokoje gościnne pod "Huliną" dysponują miejscami noclegowymi w 2,3 i 4 osobowych pokojach. W każdym pokoju znajduje się łazienka z natryskiem, telewizor z TV-SAT, szklanki i talerzyki, czajnik bezprzewodowy. Również do każdego pokoju dostępna jest lodówka na korytarzu. Istniej... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśy w ciemno pobyt właśnie na tej kwaterze i naprawdę nie mamy czego żąłować. Okazuje się że lepiej trafić nie mogliśmy. Nie dość że jest tanio to do tego bardzo przyjemnie. Czysto, wygodnie, a Beskidy są piękne o każdej porze roku, to wszystko razem uczyniło, że nasz pobyt przedłużył się ponad plan i żałujemy, że nie mogliśmy zostać jeszcze dłużej. (Gniezno)

Pokoje Gościnne U DOROTY

Szczawnica, Sopotnicka 23 a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy na wypoczynek do Szczawnicy. Budynek usytuowany jest w górnej części Szczawnicy w cichym zakątku. Z podwórka rociąga się przepiekny widok na górę Jarmuta. Przy domu grill z altanką i bezpłatny parking. Mamy do zaoferowania 8 miejsc noclegowych w 2 pokojach dwuosobowych oraz... [więcej]

Szarotka Pienińska

Szczawnica, Flisacka 25, (Pensjonat)

Szarotka Pienińska oferuje noclegi w Szczawnicy (Pieniny). Nowo oddany do użytku budynek po kapitalnym remoncie posiada piękne pokoje z łazienkami i balkonami oraz własny parking. Położony w urokliwym miejscu nad rzeką Grajcarek w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego, gwarantuje wypoczyne... [więcej]

Pokoje do wynajęcia U KORCOKA

Szczawnica, Pod Sadami 5a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do spędzenia urlopu lub wakacji w Szczawnicy! Jeżeli chcesz wypocząć w ciszy, daleko od zgiełku samochodów, wśród zieleni, patrząc na szczyty Trzech Koron, Sokolicy oraz przełom Dunajca, zamieszkaj w pokojach "u Korcoka". Oferujemy Państwu pokoje - 2 i 3 osobow... [więcej]

Najnowsza opinia: Pobyt w domu Pani Krystyny i Pana Tomasza uważam za bardzo udany ,byliśmy z mężem na początku września kilka dni i jesteśmy bardzo zadowoleni . Pokój studio - łazienka i 2 fajne pokoje z pięknymi widokami . Blisko do centrum , dużo różnych sklepów w pobliżu . Mieszkanie fajnie wyposażone , chociaż brakowało nam malutkiej kuchenki lub mikrofalówki do podgrzania jedzenia ale jedliśmy coś na mieście i było ok. Gospodarze bardzo mili .Wszędzie czyściutko , cicho i ogóln... (Irena Kopeć)

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Willa "Pod Jabłonią"

Szczawnica, Pod Sadami 21, (Kwatery prywatne)

Oferujemy Państwu noclegi w przepięknym uzdrowisku jakim jest Szczawnica. Mamy do dyspozycji pokoje z łazienkami,TV i WiFi, a także w pełni wyposażoną kuchnie. Do dyspozycji jest również altanka z grillem. Willa położona jest w dolnej części Szczawnicy na wzgórzu przez co jest niedale... [więcej]

Gościniec na Skałce

Szczawnica, Zaskalskie 1, (Pensjonat)

Posiadamy dużą jadalnię z kominkiem, TV SAT oraz sprzętem nagłaśniającym na której organizujemy zabawy, spotkania i inne imprezy. W odległości: - 400 m znajduje się szkółka nauki jazdy konnej - 600 m oświetlony wyciąg narciarski - 1000m Wąwóz Homole Gościniec na Skałce p... [więcej]

Apartament POD JARMUTĄ

Szczawnica, Cieśliska 38, (Apartamenty)

Oferujemy luksusowy apartament położony w Szczawnicy-Szlachtowej w samym sercu Pienin. Obiekt znajduje się na ogrodzonym zamkniętym terenie z miejscem parkingowym. Świetna lokalizacja umożliwia korzystanie z zabiegów sanatoryjnych w Szczawnicy oraz wycieczek pieszych i rowerowych latem a... [więcej]

Pokoje nad Tujami

Szczawnica, Szalaya, (Kwatery prywatne)

Serdecznie zapraszamy na wypoczynek do naszego domu. W naszej ofercie znajdą Państwo przytulne pokoje 2, 3 i 4 osobowe. Każdy pokój posiada łazienkę, TV z USB, czajnik, zastawę stołową oraz dostęp do internetu bezprzewodowego Wi-Fi. Na korytarzu znajduje się ogólnodostępna lodówka i mi... [więcej]

Mieszkanie 3 pokojowe

Szczawnica, os. Połoniny 3/50, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy do 3 pokojowego mieszkania w uroczej miejscowości i wspaniałym uzdrowisku w Szczawnicy. Mieszkanie znajduje się w niskim bloku z przepięknym widokiem na góry Pieniny oraz na trasy narciarskie. Do dyspozycji gości są 3 pokoje, wc, łazienka, kuchnia, mieszkanie jest w pełni umeblow... [więcej]

Apartamenty i pokoje  Stary Dwór

Apartamenty i pokoje Stary Dwór

Szczawnica, Szalaya 80, (Uzdrowisko)

Serdecznie zapraszamy Państwa do dworu Józefa Szalaya założyciela uzdrowiska Szczawnica. Oferujemy komfortowe apartamenty i pokoje gościnne; niepowtarzalną atmosferę, ciszę i izolację od otoczenia. W dużym ogrodzie parking, miejsce na ognisko. www.starydwor.net.pl tel.664098815... [więcej]

Kwatery Pani Salamon

Szczawnica, Ogrodowa 12, (Kwatery prywatne)

Budynek oddalony o 150m od dworca PKS, 350m od stacji linowej "Palenica". Cicha i spokojna okolica (sąsiedztwo parku). W pobliżu znajduje się ścieżka rowerowa prowadząca do przejścia granicznego ze Słowacją. Oferujemy ok. 15 miejsc noclegowych. Naszym Gościom oferujemy: ... [więcej]

Pokoje Gościnne PALENICA

Szczawnica, Szalaya 11, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa do nowo otwartych pokoi położonych w malowniczej scenerii Doliny Grajcarka, u stóp góry Palenica. Pokoje znajdują się na ulicy Szalaya 11 w samym CENTRUM MIASTA. Położenie obiektu gwarantuje szybki i łatwy dostęp do wielu atrakcji naszego regionu: kolej linowa na "... [więcej]

Pokoje u Oli

Szczawnica, Poloniny 3a, (Kwatery prywatne)

Budynek położony w cichej dzielnicy Szczawnicy na nasłonecznionym południowym stoku z widokiem na Palenicę i Jarmutę. Dysponujemy miejscami w dwóch pokojach dwuosobowych oraz w 4 apartamentach. Wszystkie pokoje wyposażone są w TV oraz internet. Pokoje dwuosobowe posiadają wspólna... [więcej]

Pokoje u Eli

Szczawnica, Główna 88, (Kwatery prywatne)

Oferujemy Państwu: - pokoje 2,3,4 osobowe (wszystkie z osobnymi łazienkami), - apartament 4 osobowy, - TV, radio , czajnik bezprzewodowy, - dostęp do kuchni z pełnym wyposażeniem, - dostęp do bezprzewodowego Internetu, - parking samochodowy. Nasz Dom mieści się w centralnej Szczawni... [więcej]

Pokoje u szlachty

Szczawnica, Szlachtowska 34 a, (Kwatery prywatne)

Pokoje z łazienkami, rtv, dostęp do internetu. Lokal wyposażony w aneks kuchenny, lodówkę, czajnik elektryczny, kuchnie gazową. Obok łowisko oraz smażalnia, Dostępny grill, oraz parking .... [więcej]

Noclegi "Pod Staszową"

Szczawnica, Szlachtowska 77c (obok OHP), (Agroturystyka)

Zapraszamy Państwa do Szczawnicy, do naszego domu położonego w cichej, zielonej i spokojnej części tego miasta, z dala od zgiełku i gwaru. Naszym atutem jest położenie, bowiem dom mieści się z dala od centrum miasta. Miło nam zaoferować Państwu wypoczynek w komfortowych pokojach w Sz... [więcej]

Najnowsza opinia: Bardzo pozytywne wrażenia z pobytu w tym miejscu. Cudowne warunki w stosunku do takiej ceny. W niedalekim sąsiedztwie strumyczek. Polecam:) (Marta)

Pokoje Gościnne "U Ewy"

Szczawnica, Nad Grajcarkiem 51, (Kwatery prywatne)

erdecznie zapraszamy do pokoi gościnnych „U Ewy” położonych w części uzdrowiskowej Szczawnicy, w bezpośrednim sąsiedztwie Parku Zdrojowego, pijalni wód mineralnych, licznych szlaków turystycznych, ścieżki pieszo-rowerowej na Słowacje, kolei linowej kompleksem narciarskim. ... [więcej]

Pokoje do wynajęcia * Nad Wodospadem*

Szczawnica, Sopotnicka 35, (Kwatery prywatne)

Dom położony jest w zacisznym miejscu, na granicy dwóch parków - Pienińskiego Parku Narodowego i Popradzkiego Parku Krajobrazowego. Oferujemy Państwu pokoje 2,3,4, osobowe z możliwością dostawki. Pokoje z łazienkami ,TV-sat. Do dyspozycji gości aneks kuchenny, sauna, latem base... [więcej]

Najnowsza opinia: Fantastyczne miejsce!! Piekny dom z przecudownym widokiem!! A do tego ten basen... :) Idealne miejsce na wypoczynek. Poplecam rodzinom!! (Kowańscy)