Noclegi w Krynicy Zdroju, strona 2

Prezentujemy 21-40 wyników z 189 ofert noclegowych w miejscowośœci Krynica-Zdrój oraz w najbliższej okolicy.

Dom wypoczynkowy Promień

Krynica-Zdrój, Słoneczna 11, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Cena od osoby w pokoju z łazienką - 40 zł, bez łazienki 25 zł (są umywalki w pokojach, łazienka na korytarzu) Ośrodek położony jest w centrum Krynicy u podnóży Góry Parkowej. Usytuowany w uliczce, w spokojnym cichym miejscu, 200 m od pijalni Wód i Deptaka. Ośrodek prowadzony ... [więcej]

Willa Relax

Krynica Zdrój, Polna 3, (Apartamenty)

Witam Państwa ! Jestem właścicielką willi "Relax" usytuowanej w centrum Krynicy Zdroju. Do wynajmu przeznaczyłam "górę" budynku tzn. 3 pokoje, 2 łazienki z aneksami kuchennymi i 2 ubikacje. Na parterze budynku znajduje się pomieszczenie przeznaczone do przechowywania ... [więcej]

Willa Zdzisława

Krynica Zdrój, Dąbrowskiego 13, (Kwatery prywatne)

Budynek położony jest w samym sercu uzdrowiska, równy teren. Zapewnia łatwe dojście i dojazd nawet przy bardzo śnieżnej zimie. Do dyspozycji gości oświetlony i ogrodzony parking. Do dyspozycji gości: lodówki, narciarnia i bezpłatny parking przy budynku. Bezprzewodowy dostę... [więcej]

Willa Dorota

Krynica Zdrój, Jastrzębia 9, (Pensjonat)

Chcesz spędzić miło i spokojnie swój długo oczekiwany urlop? Jeżeli tak, to zapraszamy do Willi Dorota, która położona jest przy cichej i spokojnej ulicy niedaleko centrum Krynicy. Dobre usytuowanie budynku sprawia, że dom jest oświetlony przez cały dzień. Nasze pokoje są czyste, ład... [więcej]

DEJA VU Pokoje gościnne

Krynica Zdrój, Mochnaczka Niżna 35, (Kwatery prywatne)

Mochnaczka Niżna to wioska oddalona o 4 km od centrum Krynicy-Zdrój. Wspaniałe miejsce zarówno w zimie jako baza wypadowa dla miłośników białego szaleństwa, jak i latem dla amatorów wycieczek górskich i spacerów po okolicznych szlakach. Malowniczo położony dom u zbiegu potoków Mochna... [więcej]

Apartament rodzinny

Krynica Zdrój, Stara droga 12 a, (Apartamenty)

Oferujemy Państwu wynajem apartamentu położonego na obrzeżu Krynicy Zdrój Wielkość apartamentu to 70m, w którym mogą wygodnie wypoczywać cztery osoby (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego z jadalnią i łazienki). Każdy pokój posiada po, dwa dwuosobowe miejsca do spania; ... [więcej]

Nowy Dom Zdrojowy

Krynica Zdrój, Nowotarskiego 7, (Uzdrowisko)

Uzdrowisko Krynica-Żegiestów czerpiąc z bogatej tradycji lecznictwa uzdrowiskowego, wykwalifikowanej kadry medycznej oraz doskonałej bazy zabiegowej oczekuje Państwa w jednym z najpiękniejszych zakątków naszego kraju - Krynicy-Zdroju. Dysponujemy bazą hotelowo-sanatoryjną zlokalizowaną... [więcej]

Najnowsza opinia: Pobyt na NFZ-powrót 25.10.2021roku!Całość bardzo dobrze funkcjonuje-recepcja-pielęgniarki-lekarz-żywienie i zabiegi i sprzątanie!Podkreślić należy uprzejmość i chęć udzielania pomocy /pozostawiony przy wyjeżdzie w pokoju bardzo ważny dla mnie przedmiot został do mnie natychmiast wysłany dzięki Pani Dorocie K/.. Tylko jedna uwaga dotyczy internetu-routerów na wypożyczenie jest stanowczo za mało!!!! (Zygmunt)

DWL Jagiellonka

Krynica Zdrój, Piłsudskiego 24, (Dom wczasowy)

Położony w Krynicy Zdrój hotel DWL Jagiellonka dysponuje centrum odnowy biologicznej, które oferuje wybór masaży i kąpieli. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję satelitarną oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój w DWL Jagiellonka mieści łazienkę z prysznicem, te... [więcej]

Willa Tomek

Krynica Zdrój, Zieleniewskiego 12A, (Kwatery prywatne)

Willa Tomek to doskonała baza wypadowa na szlaki górskie. Przytulne pokoje z łazienkami oraz pięknym widokiem góry. Oferujemy noclegi i dobry wypoczynek dla rodzin z dziećmi w Krynicy Zdrój. Budynek usytułowany jest w pięknym i cichym miejscu. Ulica jest najbardziej uroczą i dogodn�... [więcej]

Najnowsza opinia: Pokoje bardzo czyste, zadbane, pościel świeżutka , łazienki pachnące czystością, Parking na posesji dużym atutem. Dostęp do internetu, w pokoju czajnik i RTV. Pokój z balkonem od strony lasu i potoczku sprzyja wypoczynkowi. Można skorzystać z domowych przepysznych posiłków . Bardzo sympatyczni , uczynni gospodarze, cicha, spokojna okolica polecam z całego serca. (Michał)

Apartament 77

Krynica Zdrój, Piłsudskiego 41, (Apartamenty)

Apartament jest usytuowany w nowoczesnym budynku oddanym do użytku w 2010 r. Dobra jakość materiałów oraz wysokiej klasy wykończenie dadzą Państwu poczucie estetycznego komfortu. Apartament dysponuje własną łazienką i kuchnią. W obu przypadkach oczywiście udostępniamy Państwu peł... [więcej]

Domek LATO / ZIMA Krynica

Krynica Zdrój, Rzeźniana 6/1, (Domek całoroczny)

Domek całoroczny dla 4 osób. Do dyspozycji - 2 łóżka jednoosobowe i 1 łóżko dwuosobowe. Aneks kuchenny- lodówka, czajnik, kuchenka elektryczna. Łazienka z kabiną prysznicową. Domek wyposażony w podstawowe sprzęty domowego użytku, TV. Taras. Miejsce parkingowe. Położony w centrum... [więcej]

Willa SMREK

Krynica Zdrój, Zamkowa 12, (Willa)

Willa “Smrek” położona na południowo-wschodnim stoku podnóża Góry Krzyżowej, skąd roztacza się piękny widok na panoramę uzdrowiska. Do dyspozycji gości pokoje 2 i 3 osobowe z łazienkami i telewizorem, taras widokowy, świetlica z aneksem kuchennym, duż... [więcej]

Willa pod Łosiem - Stylowe apartamenty i pokoje

Krynica Zdrój, Zielona 30, (Willa)

Willa Pod Łosiem położona jest blisko centrum Krynicy (deptak 900 m, wyciag Henryk 300 m ) w malowniczej willowej okolicy zapewniamy miły i spokojny wypoczynek w komfortowych warunkach. Dysponujemy pokojami typu standard oraz apartamentami: Dla Naszych gości : ogrodzony parking, bezprzewo... [więcej]

Najnowsza opinia: Otrzymaliśmy po przyjeździe przepiękny i bardzo wygodny apartament. Bardzo mili ludzie, do tego aura spokoju, wyciszenia dobrego humoru sprawia ze panuje tam idealna atmosfera do odpoczynku. I tak tez było wypoczęliśmy świetnie, czuliśmy się doskonale, warunki oraz samo miasto to sprawiły. Dziękujemy jeszcze raz. (wypoczęci)

Ski-House

Krynica Zdrój, Zamkowa 74, 84, (Domek całoroczny)

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa w nasze progi do nowopowstałego kompleksu chat góralskich. Znajdziecie tutaj Państwo niezwykłe połączenie tradycji z nowoczesnością czyli noclegi w cudownej atmosferze. Oddajemy do Państwa dyspozycji cztery komfortowo wyposażone chaty góralskie z wszelk... [więcej]

Chaty WICHROWE WZGÓRZE

Krynica-Zdrój, Halna 47, (Domek całoroczny)

Dla osób które chcą nie tylko zwiedzić Krynice Zdrój i spędzić w niej kilka dni wolnego, ale także chcą poznać region, chcemy podpowiedzieć że w pobliżu znajduje się wiele interesujących miejsc, które warto odwiedzić. W ciągu jednego dnia można odbyć ciekawą i niezapomnianą pod... [więcej]

Patria

Krynica Zdrój, Pułaskiego 35, (Uzdrowisko)

UZDROWISKO KRYNICA – ŻEGIESTÓW Dysponujemy ponad 600 miejscami noclegowymi w obiektach położonych w centrum uzdrowiska, z których każdy ma swój niepowtarzalny klimat a są to: v v Nowy Dom Zdrojowy, v v Stary Dom Zdrojowy, v v Nowe Łazienki Mineralne, ... [więcej]

Najnowsza opinia: Jadąc do Krynicy na wypoczynek celowo wybraliśmy noclegi w hotelu Patria ze względu na pamięć o Janie Kiepurze, i to, że jesteśmy ze Sosnowca, no i nie zawiedliśmy się. Tak bardzo nam się tutaj spodobało, że przedłużyliśmy tutaj swój pobyt. Bardzo kulturalna obsługa, Pan Andrzej przemiły i kulturalny recepcjonista opowiedział nam całą historię hotelu i woził nas windą, którą jeździł sam Kiepura. Pani recepcjonistka otworzyła nam drzwi na teras widokowy. W hotelu... (Artur )

U ADAMA

Krynica Zdrój, Kraszewskiego 26, (Kwatery prywatne)

Mieszkanie - mini apartament w centrum Krynicy o pow. 30m2. Blisko deptak, pijalnia, sklepy, przystanek, parking, las... Dobry dojazd do stoków, wyciągów, lodowiska. Mieszkanie z oddzielnym wejściem, aneksem kuchennym (kuchenka, czajnik, naczynia i sztućce), łazienką z pełnym węzłem s... [więcej]

Najnowsza opinia: Zdarzyło nam się korzystac z tego mieszkanka i uważam ze to bardzo fajna oferta. Za mieskznaie właściciele wzięli od nas rozsądną kwotę, a jest tam bardzo wygodnie. Dobrze wyposażone, w dobrej lokalizacji, ciepło było. Mogę spokojnie polecić. (Bono)

Nowe Łazienki Mineralne

Krynica Zdrój, Piłsudskiego 2, (Uzdrowisko)

Oferujemy: 120 miejsc w pokojach: 1 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym 1 osobowych z umywalką 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym 2 osobowych z umywalką 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym 3 osobowych z umywalką czteroosobowy z pełnym węzłem sanitarnym. studio (2+... [więcej]

Dom Wczasowy Leśna Polana

Krynica Zdrój, Świdzińskiego 37, (Dom wczasowy)

Pensjonat "Leśna Polana" jest malowniczo położony na słonecznym stoku góry Jasiennik. W sierpniu 2015r po gruntownej przebudowie oferujemy 3-gwiazdkowy standard obiektu. Gwarantujemy wspaniały wypoczynek w pokojach 1, 2, 3 osobowych z łazienkami, oraz apartamentach. Prowadzimy ... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam wielokrotnie w Leśnej Polnie jeszcze przed remontem. Cudownie wspominam wspaniały wypoczynek dzięki Pani Małgosi, która stworzyła ciepłą, domową atmosferę. Dziękuję Pani Małgosiu!!! Na pewno tam wrócę, żeby odpoczywać jak dawniej. JADWIGA z Białegostoku. (JADWIGA BOCIANIAK)

Willa ANTONIEFF

Krynica Zdrój, Kraszewskiego 10, (Willa)

miniHotel Antonieff® położony jest w centrum górskiego kurortu Krynica - Zdrój, perły uzdrowisk polskich. Do dyspozycji gości oddano łącznie sześć pokoi - jednakowo zaaranżowane pierwsze oraz drugie piętro, mogące stanowić dwa oddzielne apartamenty, w skład których wchodzą ... [więcej]